NHO Morgenkaffe: Hvordan benytte seg av riktig merkevarebygging for å lykkes på internasjonale markeder?

Har din virksomhet en merkevarestrategi? Er denne strategien helt tydelig på hvordan, hva, hvor, når og hvem den skal kommuniseres til?

Fotograf: FR, AHK Norwegen

Tyskland som Norges viktigste handelspartner er et naturlig førstevalg for mange norske bedrifter. Landet er politisk stabilt, innehar en sterk posisjon i Europa og tilbyr mange muligheter. Men, det finnes forskjeller og den riktige merkevarebygging er en viktig del av en eksportstrategi.

NHO og Norsk-Tysk Handelskammer inviterer til spennende morgenkaffe om hvordan du og din bedrift kan lykkes med merkevarebygging.

Program:

08.00 Registrering og kaffe
08.30 Velkommen ved NHO og Norsk-Tysk Handelskammer
08.40 Hvordan jobbe med merkevarebygging i en multikanalverden
Håvard Grjotheim, CEO og konsernsjef, 07 Media
08.55 Powered by nature
Catherine Pia Lund, merkevaredirektør, Innovasjon Norge
09.10  The story behind
Arve Øverland, daglig leder, North Sea Salt
09.25  Hvordan bygge kjennskap om et produkt som bryter med den tradisjonelle industrien
Suksesshistorie, CEO Christian Sæterhaug, Gelato AS
09.40 Paneldebatt
 
Velkommen!

Kontakt oss

Trine Radmann

Seniorrådgiver

Internasjonal avdeling

trine.radmann@nho.no
Telefon
99269285