Ved å opprette NHO Digitale håndbøker kan du spare både tid og penger

Vi vet at det er hundrevis av personalspørsmål å holde styr på. Derfor har vi i NHO samlet svarene i våre digitale håndbøker. Nå inviterer vi til workshop hvor du, sammen med oss, kan arbeide med din bedrifts personal eller HMS-håndbok.

Digitale håndbøker

Digitale håndbøker Fotograf: Metock Ya.

Publisert 23.04.18

Agder

NHOs digitale håndbøker sikrer at all personalmessig viktig og nyttig informasjon er samlet på sted og at de ansatte finner svar på rettigheter og plikter i arbeidsforholdet. Som leder og arbeidsgiver sparer du tid og penger på at de ansatte selv finner frem i en håndbok som alltid er oppdatert. 

Bli med: Workshop i NHO digitale håndbøker 3. mai i Kristiansand 

 Programmet for workshopen er todelt:

  1. Den første timen vil du få høre beste praksis i arbeidet med opprettelse av digitale håndbøker.
  2. Fra klokken 13:00 skal du selv jobbe på PC med din bedrifts personal eller HMS-håndbok.

NHOS advokater sørger for at all lovpålagt informasjon ligger klart med en gang håndboken tas i bruk. Bedriften kan selv gjøre nødvendige tilpasninger og eventuelle tariffavtaler kan gjøres tilgjengelig i håndbøkene hvis ønskelig. De finnes både på norsk og engelsk og kan leses og oppdateres på PC, nettbrett og mobil. 

Flere rådgivere og vår advokat Arnfinn Jensen vil delta på workshopen. Vi er der for å svare på arbeidsrettslige og andre praktiske spørsmål.