Hva skal til?

Hva skal til for at norsk nyskaping kan forandre verden? Creative director Lasse Berre kommer til vår årskonferanse for å gi svarene.

Publisert 09.03.16

Hordaland, Årskonferansen 2016

Fra idé til internasjonal kommersialisering -  hva skal egentlig til for at norsk nyskaping kan forandre verden? spør Lasse Berre.

Lasse Berre har i over 20 år vært en av Norges mest profilerte fotografer. I dag er han like mye filmskaper, konseptutvikler og gründer. Han har vært kreativ sjef for Atmel Corporation i Silicon Valley, laget reality-TV fra Voss og er rådgiver for mange ledere. Lasse har vært involvert i flere suksesshistorier med utspring fra NTNU - nå sist som partner og sjef for markedsføringen av teknologien bak PAI, med førstesideoppslag i selveste Wall Street Journal. En inspirerende og dyktig ekspert som skal gi oss oppskriften på  norsk nyskapning kan endre og forandre verden.