Ny runde med medlemsturne

I uke 43 reiser vi på medlemsturne. Ved å komme tettere på hverdagen til medlemsbedriftene er målet å få verdifull kunnskap om behovet til næringslivet i regionen.

Fra NHO Innlandets medlemsturne april 2016. Erik Lundeby og Frode Berntsen.

Fra NHO Innlandets medlemsturne april 2016. Erik Lundeby og Frode Berntsen.

Publisert 20.10.16

Innlandet

I løpet av fem dager skal NHO Innlandet besøke et stort antall bedrifter i regionen. Tett dialog er vikitg for å forstå bedriftenes hverdag og behov. Ved å få innsikt om dette, samt muligheter og utfordringer er det lettere for oss i NHO Innlandet å jobbe målrettet med det som opptar medlemsbedriftene våre.

Bedriftsbesøk hos Brimi Fjellstue med medlemsbedrifter og lokal politikere. Bildet er fra NHO Innlandets medlemsturne i april 2016. 

#205

Avisa Hadeland: Møter 50 bedrifter på 5 dager

Lokale bedrifter

Turen starer i Toten og Land på mandag, Gjøvikreginen på tirsdag, Lillehammerregionen på onsdag, Trysilregionen på torsdag og Hamarregionen på fredag.

På turneen skal Skinstad sammen med sine ansatte blant annet besøke Natre Vinduer, Trysil Trevare, Euroskilt, Biri Travbane med flere. Agendaen er åpen og styres i stor grad av bedriftene som besøkes. Relevante temaer kan være rekruttering, kompetanse, samferdsel, arbeidsmiljølov og pensjonsalder.

Rådgiver Kjersti Granaasen og advokat Frode Berntsen på bedriftsbesøk hos Gudbrandsdal Energi. Bildet er fra NHO Innlandets medlemsturne i april 2016. 

#205

Månedens bedrift: Peer-Gynt AS

Skal lytte

- Målet er å treffe bedriftsledere, ansatte og lærlinger i ulike settinger, enten det er på en traktor, på kjøkkenet eller på et kontor. Vi skal knytte kontakter og få innspill. Jeg skal først og fremst lytte, men også fortelle hva vi jobber med, sier regiondirektør Åge Skinstad.

Månedens bedrift: Ø. M. Fjeld

Næringsliv i omstilling

Med et næringsliv i omstilling er det viktigere enn noen gang at norsk politikk legger til rette for verdiskaping i Norge. Hva er det aller viktigste for Innlandets bedrifter nå, for at de skal kunne drive lønnsomt, skape arbeidsplasser og bidra til fortsatt velferd i Norge?
NHO Innlandet er i kontinuerlig dialog med mange medlemsbedrifter, men for å få enda bedre forståelse av utfordringene i regionen legger NHO Innlandet nå ut på en fem dager lang speed-dating med bedrifter i regionen. Turneene foregår over hele landet.

Ingunn Heramansen på bedriftsbesøk hos Norske Moseprodukter. Bildet er fra NHO Innlandets medlemsturne i april 2016. 

#205

Spørsmål om turneen?

Ta gjerne kontakt med rådgivere innen marked og salg:

Kjersti Granaasen, tlf 480 52 856

Ingunn Hermansen, tlf 416 08 080