Innovasjonsseminar

Torsdag 8. september inviterer Larvikbanken for 3. år på rad til et spennende innovasjonsseminar i Bølgen Kulturhus

Publisert 09.06.16

Vestfold

- Bakteppet for årets seminar er det sterke fokus vi nå opplever på omstilling, robotisering og effektivisering, der digitaliseringstrenden er en viktig driver, sier Trygve Jacobsen, adm. banksjef i Larvikbanken. - I dette klimaet er vinnerne de som lykkes med å skape både effektive og gode kundeopplevelser, understreker han.

-Seminaret er en god oppfølger til NHOs årskonferanse Remix, sier regiondirektør i NHO Vestfold Kristin Saga. -Der drøftet vi fremtidens arbeidsliv og hva for eksempel ny teknologi betyr for oss i et mer overordnet perspektiv, mens her dukker vi dypere ned i deler av tematikken, sier hun.

Seminaret ledes av eksperter på fagfeltet fra norske miljøer. Hovedforedragsholdere i år er Tor Wallin Andreassen fra NHH, Annita Fjuk fra Telenor og tjenestedesign-konsulent Lavrans Løvlie, se nedenfor. De deler  sine erfaringer, kunnskaper og "beste praksis", og gir lettfattelige eksempler på hvordan man jobber med nyskaping i praksis.  

Foredragsholderne setter fokus på tjenesteinnovasjon med kundeopplevelse som strategi. Hvordan planlegge for og levere gode kundeopplevelser, og hvorfor lykkes de beste med kundeopplevelser både i det digitale og i fysisk møte med kundene? Seminaret løfter frem kundeopplevelse som  bedriftens  største differensiator.

Samarbeidspartnere: 
Norges Handelshøyskole, LiveWork og Capgemini Consulting.

Støttespillere:
Larvik kommune, NHO Vestfold, Innovasjon Norge/Vestfold og lokale næringsforeninger.

For mer informasjon og muligheter til påmelding, klikk her

Kontakt oss

Kristin Saga

Regiondirektør

NHO Vestfold

kristin.saga@nho.no
Telefon
90181077