Årsmøte i NHO Vestfold

Årsmøte 2016 arrangeres tirsdag 5. april kl. 17.00 på Farris Bad, Larvik. Vi får besøk av NHOs avdelingsdirektør Dag Aarnes med siste nytt om situasjonen i norsk næringsliv og NHOs økonomibarometer.

Avdelingsdirektør for samfunnsøkonomi og skatt i NHO, Dag Aarnes

Publisert 16.03.16

Vestfold

NHO Vestfold inviterer medlemmer og samarbeidspartnere til vårt Årsmøte 2016 tirsdag 5. april kl. 17.00 - 19.00 på Farris Bad i Larvik.

I tillegg til de faste årsmøtesakene, som gjennomgang av aktivitetene i 2015 og valg av nye styremedlemmer, vil avdelingsdirektør i NHO Dag Aarnes i vår avdeling for samfunnsøkonomi og skatt fortelle om medlemsbedriftenes syn på den økonomiske situasjonen, markedsutsikter, sysselsetting og investeringer.

-Dag Aarnes er ekspert på vårt økonomibarometer, sier regiondirektør i NHO Vestfold Kristin Saga, og jeg oppfordrer alle til å komme og høre på hva han har å fortelle. -Jeg lærer alltid noe nytt av Dag, fortsetter hun, og i disse omstillingstider er det spesielt interessant å høre hva medlemsbedriftene mener om fremtiden, ikke minst hvordan utsiktene er i Vestfold sammenliknet med resten av landet.

-Det blir enkel servering i møtet, samt muligheter til å treffe andre bedriftsledere og utveksle erfaringer, sier Saga, og selv om kun medlemmer har stemmerett ved valgene, er alle som har lyst hjertelig velkommen til å delta på årsmøtet.

Påmelding her

Kristin Saga