– NHO Forsikring er bedre på kundeoppfølging

Kundeoppfølgingen som tilbys veide tungt da Norges Skiforbund bestemte seg for å skifte til forsikring gjennom NHO.

Ingvild Bretten Berg, organisasjonssjef i Norges Skiforbund, sier kundeoppfølgingen NHO Forsikring kan tilby, er hovedgrunnen til at de tegnet forsikring gjennom NHO.

Publisert 24.06.15

Pensjon og forsikring

Nylig takket Norges Skiforbund ja til en av av NHO sine nyeste medlemsfordelder, NHO Forsikring.

– Etter en gjennomgang av forsikringene vi hadde, valgte vi NHO forsikring fordi de var bedre på pris og på kundeoppfølging. Særlig god kundeoppfølging er viktig for oss, og vi opplever NHO Forsikring som proaktive overfor oss.

Dessuten er det en betydelig sum å spare for Norges Skiforbund ved at de har gått over til forsikring gjennom NHO.

– Ved å ha gått over til NHO Forsikring sparer vi over 200 000 kroner per år. Da har vi alle personalforsikringer i NHO forsikring, blant annet reiseforsikring som er spesielt vesentlig for Norges Skiforbund. Våre utøvere og apparatet rundt dem har mange reisedøgn i året.

– Hvordan kan du være sikker på at forsikringene gjennom NHO forsikring er like gode som de dere hadde?

– Vi leverte alle vilkårene på forsikringene vi hadde til NHO forsikring, og sa vi ville ha forsikringer med de samme vilkårene.

– Hva vil du si til andre som vurderer å skifte til NHO forsikring?

– Det er bare å gjøre det. Det tar litt tid å gå gjennom papirene på forsikringene en har, men så gjør NHO Forsikring resten. I en travel hverdag er det godt å få hjelp til å gjøre jobben. NHO Forsikring byr på mye kompetanse, og vi håper de kan  fungerer som rådgivere for oss.