NHO

Innhold

Seniorrådgiver NHO Eiendom

Næringslivets hus

Økonomisk eiendomsforvaltning og Facility Management

For å ivareta leietakere i Næringslivets hus på Majorstua og videreutvikle NHO Eiendom styrker vi kompetansen vår innenfor Facility Management og Eiendom. Vi søker deg med økonomisk bakgrunn som kan løfte oss med dine analytiske vurderinger og ekspertise innen styringsverktøy og rapporter.

Du vil jobbe tett med daglig leder og påvirke utviklingen av NHO Eiendom AS. Vi er inne i en spennende periode og du vil få en viktig rolle for at vi skal ta steget videre inn i fremtidens NHO, der vi ønsker å tilby leietakere rådgivning innen arealoptimalisering og arbeidsplassutvikling.

Arbeidsoppgaver
• Ansvar for forvaltning av NHO Eiendom AS leieportefølje
• Ansvar for oppfølging av leietaker, herunder visninger, kontraktsmøter, befaringer og tilhørende oppgaver
• Utarbeidelse av nødvendige dokumenter, analyser og kontrakter i forbindelse med utleie, kjøp og salg og strategisk disponering av eiendommer
• Generell saksbehandling og oppfølging av ulike saker knyttet til eiendommer og saker innen enhetens fagområde
• Utarbeidelse av KPI og styringsverktøy
• Oppfølging Facility Management leverandører og styringsverktøy
• Økonomisk oppfølging i selskapet og mot ekstern regnskapsleverandør
• Generelle operative oppgaver som tangerer inn mot drift, kundeoppfølging og forvaltning

Kvalifikasjoner
• Høyere relevant utdanning, gjerne innen økonomi
• Erfaring med styringsmodeller og økonomiske modeller på operativt, taktisk og strategiske nivå
• Kompetanse og erfaring innen Facility Management og/eller eiendomsbransjen
• Svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
• Gode it-kunnskaper
• Kunnskap og erfaring innen kontraktstyring og beslutningsprosesser

Personlige egenskaper
• Analytisk og strukturert
• Løsningsorientert med stor gjennomføringsevne
• Serviceinnstilt
• Stor arbeidskapasitet og trives med hektiske dager og høyt aktivitetsnivå
• Engasjert og motivert med gode samarbeidsevner
• Positiv og tilpasningsdyktig

Vi tilbyr
• En spennende og viktig jobb, med faglige utfordringer i et levende og profilert bygg
• Mulighet til å være en positiv bidragsyter i arbeidshverdagen til nærmere 700 ansatte
• Store påvirkningsmuligheter i et veldrevet selskap
• Konkurransedyktige betingelser

Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med Daglig leder, Tom Valen Pettersen på telefon 95934477 eller e-post tom.valen.pettersen@nho.no.

Har du spørsmål rundt rekrutteringsprosessen kan du kontakte Signe Loftesnes, senior HR-rådgiver på telefon 41042152 eller e-post signe.loftesnes@nho.no.

Søknadsfrist: 16.august 2020.


Velkommen som søker!

Få de siste nyhetene fra NHO

Få de siste nyhetene fra NHO

Avmeldingen er mottatt!

Meld deg på ett oppsummert nyhetsbrev:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: