NHO

Innhold

NHO Innlandet - rådgiver salg, marked og medlemspleie

Nyhet, NHO Innlandet

Publisert

NHO har i dag 10 regionskontor. Kontorenes hovedoppgave er å drive lokalt opinionsskapende arbeid, påvirke lokale og regionale myndigheter og yte service for våre medlemmer i nærområdet. NHO Innlandet har 2200 medlemsbedrifter med 32 000 årsverk.

NHO har i dag 10 regionskontor. Kontorenes hovedoppgave er å drive lokalt opinionsskapende arbeid, påvirke lokale og regionale myndigheter og yte service for våre medlemmer i nærområdet. NHO Innlandet har 2200 medlemsbedrifter med 32 000 årsverk.

Vil du bidra til flere og mer fornøyde medlemsbedrifter?

Vi er på jakt etter deg som trives svært godt med salg, og som forstår at det å verve medlemmer til NHO krever struktur, langsiktighet, tålmodighet og god forståelse for hva NHO kan utrette for våre medlemmer. Du må trives med å være i kontinuerlig kontakt med medlemsbedriftene våre, lytte til deres behov og drive medlemsservice. Du ser sammenhengen mellom et lønnsomt og vekstkraftig næringsliv og vårt velferdssamfunn. I tillegg er du selvstendig og arbeider målrettet og samvittighetsfullt. For å lykkes i stillingen trenger du egenskaper som nytenkende, strategisk, resultatorientert, handlekraftig og tillitsskapende.

Stillingen fordrer et nært samarbeid med regiondirektør som også blir din nærmeste overordnede. Lett reisefot er nødvendig da arbeidsfeltet strekker seg over hele Innlandet. Vårt kontor i Innlandet er lokalisert i Moelv. Les mer her. 

Vi tilbyr deg en viktig rolle i en region med betydningsfullt næringsliv, og en hverdag hvor du er med å påvirke NHOs posisjon i regionen. I NHO Innlandet vil du tilhøre et kunnskapsrikt og profesjonelt miljø med utstrakt faglig samarbeid med andre enheter i NHO-felleskapet. Arbeidsmiljøet er preget av godt samarbeid og det er gode muligheter for faglig og personlig utvikling.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for verving av bedrifter i regionen i nært samarbeid med NHOs lands- og bransjeforeninger
  • Resultatansvar for salg av NHOs medlemsprodukter og kurs
  • Planlegge og gjennomføre medlemsturneer og besøk
  • Planlegge, tilpasse og gjennomføre konferanser, medlemsmøter og andre aktiviteter i vår region
  • Være kontaktperson for NHO Reiseliv Innlandet

Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Høyere utdanning og minimum 5 års relevant erfaring
  • Trives svært godt i salgsrollen og kan vise til gode resultater
  • Kjennskap til nærings- og arbeidsliv
  • Erfaring med bruk av sosiale medier i kommersielle sammenhenger
  • Kjennskap til partsamarbeidet i Norge
  • Erfaring med bruk av digitale verktøy
  • Solid nettverk og god evne til å skape nye relasjoner
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

Ønsker du ytterligere informasjon om stillingen eller prosessen kan du gjerne kontakte regiondirektør Jon Kristiansen på mobil: 996 47 502 eller e-post jon.kristiansen@nho.no eller senior HR-rådgiver Ella Hellwege på mobil: 483 56 056 eller e-post ella.hellwege@nho.no.

Søknadsfrist: 14. oktober.

CV med søknad og vitnemål sendes SØK HER