Vi blir flere, sterkere og bedre!

Publisert

Cutters innmelding i NHO gjorde at vi rundet 30.000 medlemmer og 9300 medlemmer i NHO Viken Oslo. Smilende på bildet: Salgs- og markedssjef sentralt i NHO Simon Justnes.

En ny og viktig milepæl er nådd for NHO og våre medlemmer. Når vi blir flere, blir vi sterkere og kan sikre større gjennomslag for våre 30.000 medlemmer som sysselsetter nesten 600.000 årsverk.

-Koronapandemien har for alvor synliggjort kraften i fellesskapet, behovet for å jobbe sammen og at vår tilstedeværelse over hele landet med våre regionskontor har stor verdi for medlemsbedriftene, sier NHOs administrerende direktør Ole Erik Almlid.

-Frisørkjeden Cutters ble NHOs medlem nummer 30.000, og melder nå inn sine 96 frisørsalonger. Samtidig valgte også Raise Gruppen (Nikita/Sayso) å melde overgang til NHO og Norske Frisør og Velværebedrifter (NFVB). Med dette samles majoriteten av frisørbransjen seg i NHO-fellesskapet, sier salgs- og markedssjef i NHO, Simon Justnes.

- NHO styrker posisjonen som Norges største fellesskap for bedrifter. Vi i NHO Viken Oslo merker godt denne medlemsveksten. Vi gikk opp fra 9200 til 9300 medlemmer bare den siste uken, sier fungerende regiondirektør Benedicte Røer.

-Vervesuksessen med 30 000 medlemmer viser hvordan fellesskapet vårt de siste årene har blitt stadig mer medlemsnære. Felles innsats om digitale advokattjenester, bedre tilbud og tjenester og tettere samarbeid i NHO-familien gir nå klare resultater. På under fem år har NHO vokst med over 5000 medlemsbedrifter. At veksten er ekstra sterk under pandemien, viser at fellesskapets tilbud, tjenester og tiltak settes pris på av eksisterende og mulige medlemmer, sier Røer.

Medlemsveksten i NHO kommer nå i store deler av NHO-fellesskapet og over hele landet.

-Styrking av medlemsnære tilbud og tjenester for eksisterende medlemmer er høyt på agendaen på alle regionskontor og i alle landsforeninger. De beste ambassadørene vi har, er fornøyde medlemmer, sier Røer.

-Derfor er det svært gledelig at vi både styrker oss på medlemstilfredshet gjennom pandemien og at vi vokser. Det betyr at mulighetene for ytterligere vekst, enda større slagkraft og et enda mer effektiv og sterkt NHO-fellesskap er mulig. Vi har nye hårete mål for 2022 og gleder oss til å diskutere videre ambisjoner for jobben med å få flere og mer fornøyde medlemmer, sier Røer.