Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) og våre landsforeninger arbeider kontinuerlig for å ivareta medlemmenes interesser og tilby relevante og verdiskapende tjenester. For å sikre at vårt arbeid er i tråd med medlemmenes behov og forventninger, gjennomfører vi hvert annet år en omfattende medlemstilfredshetsundersøkelse.
Undersøkelsen gir oss viktig innsikt i hvordan medlemmene opplever NHOs og landsforeningenes tjenester, kommunikasjon og interessepolitiske arbeid. Resultatene danner et sentralt grunnlag for våre prioriteringer og videre utvikling i årene som kommer.
Undersøkelsen for 2026 gjennomføres i uke 2–4
Alle medlemsbedrifter vil motta en e-post med lenke til undersøkelsen tirsdag 6. januar. Vi oppfordrer alle til å benytte anledningen til å gi oss sine tilbakemeldinger – deres innspill er avgjørende for at vi skal kunne forbedre og videreutvikle vårt tilbud.
For spørsmål om undersøkelsen, ta gjerne kontakt med Torunn Sirevaag, seniorrådgiver i NHO eller med din kontaktperson i NHO eller din landsforening.