NHOs medlemstilfredshetsundersøkelse 2026

Publisert

NHO bygget - Middelthunsgate 27 - Oslo

Næringslivets Hus, Oslo.

Hvordan opplever du NHO som medlemsorganisasjon? I januar 2026 gjennomfører vi vår faste medlemstilfredshetsundersøkelse. Tilbakemeldingene fra våre medlemmer er avgjørende for hvordan vi utvikler våre tjenester og prioriterer vårt arbeid fremover.

Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) og våre landsforeninger arbeider kontinuerlig for å ivareta medlemmenes interesser og tilby relevante og verdiskapende tjenester. For å sikre at vårt arbeid er i tråd med medlemmenes behov og forventninger, gjennomfører vi hvert annet år en omfattende medlemstilfredshetsundersøkelse.

Undersøkelsen gir oss viktig innsikt i hvordan medlemmene opplever NHOs og landsforeningenes tjenester, kommunikasjon og interessepolitiske arbeid. Resultatene danner et sentralt grunnlag for våre prioriteringer og videre utvikling i årene som kommer.

Undersøkelsen for 2026 gjennomføres i uke 2–4

Alle medlemsbedrifter vil motta en e-post med lenke til undersøkelsen tirsdag 6. januar. Vi oppfordrer alle til å benytte anledningen til å gi oss sine tilbakemeldinger – deres innspill er avgjørende for at vi skal kunne forbedre og videreutvikle vårt tilbud.

For spørsmål om undersøkelsen, ta gjerne kontakt med Torunn Sirevaag, seniorrådgiver i NHO eller med din kontaktperson i NHO eller din landsforening.